26 juli 2011

Alltså vart är värmen? Ska vi inte få nån sommar alls eller ?
Man fryser ju så fort man kliver upp. Nä fy. Dags för en utlandssemester !
Godmorgon förresten :) Håller på och tvättar för fullt och städar lite.
Samtidigt som jag funderar vad jag ska tatuera på torsdag. Jag har så mkt jag vill göra.
Men måste göra klart armen först. Och då vill jag göra klart nedre armen.
Vi får se vad jag bestämmer mig för ;)
Jag brukar alltid bestämma mig i sista minuten :)
Får se vilken dag jag åker dit, vi väldigt gärna på falu crusingen. Men tror jag hoppas över det så blodet inte blir för rinnande. Jag har tatuerat mig en gång på bakfyllan, det är aldrig en bra idé . ^^

Puss på er !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0