19 juli 2011

Gääääsp ! Godmorgon på er. Hundfan väckte mig klockan fem.
Just nu behöver jag lite ensamtid känner jag, så malungsresan kommer perfekt.
Kommer inte ens ihåg när jag sist hade en dag ledig från hunden.
Okej, jag kommer sakna henne efter en dag, det vet jag.
Men gud så dryg hon kan vara alltså.
Jag vill kunna ta ett bad utan att behöva lyssna efter vad hon gör.
Jag vill kunna sova hur länge jag vill.
Jag vill helt enkelt bara tänka på mig själv en stund :)
Sitter och stoppar i mig frulle. Pågenlimpa med räkost och en powerking till det :)
Ska platta håret och göra mig klar snart, sen packa ner det sista.
Åker runt ett två nångång . Men säg tre , det är min kära bror vi snackar om ;)
Puss på er !



Jag saknar faktiskt mitt stora krull ibland . Men nu har jag plattat håret så ofta så mina fina lockar har dött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0