13 juli 2011

Godmorgon på er mina fina :)
Hoppas ni mår bra :)
Gårdagen slutade med grillning. Kingen var här.
Vi drack lite vin och åt god mat. Trevligt :)
Idag ska jag färga mitt hår. Och det blir lite förändringar .
Jag ska se till så ni får en bra före och efter bild :)
Fick höra en speciell komplimang igår. Ibland förvånar dig mig vilka ni är som läser.
Och jag förstår att ni som läst länge nästan känner mig.
Jag har varit väldigt ärlig här.
Och många vänner har vänt mig ryggen.
Men jag har aldrig varit så säker i hela mitt liv vilka vänner som faktiskt bryr sig om mig.
Så jag anser att bara bra saker har kommit ur denna blogg. Därför kommer jag blogga länge länge till :)

Puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0