12 juli 2011

Gooodmorgon :)
haha, jag glömde berätta en sak för er igår.
Min förra hyresvärd ringde och sa att jag hade lämnat ett meddelande åt dom.
Och jag fattade inget, sen sa han att jag hade ju målat direkt på väggen.
Haha, Så idioterna tog min väggdekoration som ett meddelande till de.
Alltså fattar ni vilka idioter jag har hyrt av eller ?
Bättre lite skit i  hörnen än ett rent helvete stod det.
När jag förklarade att det endast var ett klistermärke som de lätt kunde dra ner blev han nog lite snopen.
Men idioten sitter i Göteborg och säger att jag har förstört flera väggar.
Okej , det är möjligt att det är oljefläckar på väggarna efter tobias.
Men tyvärr så har ju hyresvärden inte dokumenterat hur längenheten såg ut innan så glöm att jag tar på mig det.
Det är liksom inte ens han som har kollat lägenheten utan grannkärringen.
Nåja, snart slipper jag de där idioterna . Så fort jag får tillbaka min deposition.
Annars då ? Jag tror Diva har urinvägsinflammation, så jag provar att ge henne lite c vitamin.
Stackarn går runt och skvätter överallt, och det är hon för liten för att göra än.
Hon är bara 18 veckor. Min fina fina vovve ♥
Nu ska jag fortsätta med frulle, hörs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0