vurpa

Godmorgon , eller snarare en rutten morgon.
Får vakna med världens ångest. Drog en jävla vurpa igår. Oj oj oj. Huvudet först ner i isen och sanden.
Inte skönt. Men annars hade jag skit kul på Etage iaf. Som vanligt. Jag diggar det stället.
Snutt har åkt på jobb, jag är bajs trött och vill egentligen sova bort hela dagen.
Men ska följa mamma på sjukstugan i morrn, så kan inte ställa om dygnet.
Efter mina mackor med innehåll: Ägg, Falukorv och Johnnys senap , är slut så ska jag försöka vakna till liv med hjälp av en powerking.
Blä blä blä

Hej då !


Ett- noll till isen. Jävlabajshorkorvrövskitluderslynaanus!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men gumman! Nu matchar du din slitna morgonrock! ;) Puss påre!

2011-01-20 @ 14:40:35
Postat av: Nikolina

Haha, Ja det gör jag iaf !

2011-01-20 @ 15:05:30
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Anonym

men oj vilken jävla smäll det måste ha blivit.. och att du inte blivit uppsvälld och blå?!! du måste ju ha skurit dig för det ser precis ut som skärsår.... vem skär sig i ansiktet liksom??? är det ett rop på hjälp?????

2011-01-25 @ 17:21:22
Postat av: Nikolina

HAHA, Prova själv att glidtackla is med sand på. Då blir det skrapsår. Blå blev jag bara på lilla hakan ;) Som tur är börjar det gå bort nu, endast lite rödhet kvar .)

2011-01-25 @ 17:26:27
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej vilken tur att det börjar bli bättre då... men din gamla pojkvän hade skrivit att du hade skurit dig och det borde väl han veta om?? så har han inte rätt????

2011-01-25 @ 21:34:17
Postat av: Nikolina

Få se? Borde inte jag veta det bäst ändå?

2011-01-25 @ 21:56:19
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe jooo.. men man ser tydligt att det är skärsårr

2011-01-25 @ 22:21:45
Postat av: Nikolina

Och detta vet du för att du har skurit dig eller? Lugn nu, jag ramlade !

2011-01-25 @ 22:36:03
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag skulle aldrig skära mig... ser inte poängen med det.. men det ser du tydligen.

2011-01-26 @ 11:20:36
Postat av: Nikolina

Haha, Nu känns det som denna diskussion har nått sin ände. Du får tro vad du vill :)

2011-01-26 @ 11:37:43
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja man ser ganska tydligt att det inte är skrapsår som man får när man ramlar och skrapar sig.. varför söker du inte hjälp om du mår så dåligt att du måste skära dig i ansiktet?????????

2011-01-26 @ 15:34:50
Postat av: Nikolina

Att ni aldrig ger er. Om jag hade skurit mig i ansiktet så hade så klart de som sett mig insett det. Men det går ju inte, eftersom det är efter att jag ramlade på fyllan . Och jag ser ingen anledning att disskutera detta vidare då ni inte ger er. SÅ detta blir mitt sista svar !

2011-01-26 @ 15:57:13
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Anonym

DET DÄR ÄR INTE SKÄRSÅR, DET ÄR KLART OCH TYDLIGT SKRAPSÅR. Herregud. Skärsår ser INTE ut sådär. Idioter idioter idioter.

2011-02-22 @ 20:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0