Varför jag är den bästa flickvännen

Jag har äntligen hittat den perfekta positionen, täcket har lagt sig perfekt mellan knäna och kudden ligger skitbra.
Dags att sova, Då kommer min pojkvän på att vi ska pussas.
Vad göra tänker ni nu?
Jo jag slår till han och somnar.
Jag måste vara den bästa flickvännen.
Men detta är milda varianten, På morgonen är saker värre.
Min pojkvän försöker väcka mig med en puss.
Jag blir så förbannad att jag har lust att döda han.
Tar allt täcke och vänder mig om och somnar om.
Denna känslan sitter i två tre timmar efter jag vaknat.
Sen kan jag mysa.
Jag måste vara den bästa flickvännen.
När vi handlar så stoppar jag i chips och godis i vagnen.
Älskling frågar om vi kan köpa nått, tex Makrill.
Aldrig i livet, gud så onödigt säger jag och stoppar ner en platta powerking i vagnen.
Jag måste vara den bästa flickvännen .
Min pojkvän vill bjuda mig på middag och bio.
Nej fy fan säger jag, Vi beställer pizza och laddar ner en film ist (läser polisen detta så skojar jag såklart)
Jag måste vara den bästa flickvännen.
Vi ska gå ut en kväll.
Vi säger att vi gemensamt ska bestämma vart vi ska gå.
Vi går jämt på etage, annars följer inte jag med.
Jag måste vara den bästa flickvännen !



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken är den första biofilmen du minns att du såg?

2011-01-10 @ 08:06:58
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Nikolina

Oj oj oj, Det var många år sedan. På den tiden då det fanns en biograf i Malung. Minns att jag var och såg stuart little. Men jag måste ha sett nån annan innan! Själv?

2011-01-10 @ 14:47:15
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0