Va fan är skillnaden

Så fort man umgås med en killkompis så blir folk upprörda. Skriver jag ett kill namn i bloggen så tror ni att jag hittat nån ny direkt.
Men varför gör ni aldrig så när jag skriver ett tjej namn ? Ni vet väl att jag är bisexuell. Så det ska inte vara nån skillnad.

Nu är det ju så här att pga av min vulgära sida så umgås jag bäst med karlar.

Är så trött på sånt här snack.

Det är ingen skillnad på manliga vs kvinnliga kompis relationer. !

Tack för att jag fick skriva av mig lite . Nu ska jag dra fingrarna ur rumpan och göra det som måste göras.
Förfest hos mig ni som är sugna :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Som alla vet så har du legat med alla dina killkompisar, hela falun vet vad du är för något. Tråkigt att din förra pojkvän fick lov att stå ut med dig sålänge, ska gratulera honom ordentligen om jag ser honom ute, mums ;)

2011-01-28 @ 14:29:34
Postat av: Nikolina

HAHA. Nej jag har inte legat med alla mina killkompisar. Därimot har jag varit med folk förut, och blivit vänner efteråt :) Jag ser inget konstigt i det. Men alla tycker olika. Jag kan hälsa grattis från dig. Vi har bra kontakt :)

2011-01-28 @ 14:39:47
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaha, då antar jag att dom enda du inte knullat är dom nya killkompisarna du skaffat dig, då har du lite att stå i då! :) Men dom förstår nog snart vilken vandrande könssjukdom du är. Det behöver du inte det gör jag mer än gärna själv ska du veta ;) Han ska ju ut idag hörde jag så att det blir att försöka stöta ihop med honom, jag kan hälsa från dig istället :)

2011-01-28 @ 14:43:15
Postat av: Nikolina

Varför hakar du upp dig så mkt på att knulla? Får du själv inget eller ? haha ^^,

Bara för att jag väljer bort one night stand och knullar folk jag tycker om så betyder inte det att jag ligger med alla mina vänner. Alla har vi behov, och jag är en väldigt sexuell människa. Men jag ligger aldrig med nån jag inte tycker om. Michael är inget offer i detta, du behöver inte försvara han. !

2011-01-28 @ 14:56:34
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: ☆VERONICA☆

jobbigt med skitsnack

2011-01-28 @ 15:03:10
URL: http://livetivitavillan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det har blivit lite dåligt på senaste tiden, men vad man har hört om honom så kan jag nog få något ikväll ;) Ja alla har hört hur sexuell du är, får kväljningar av allt man hör.. Nej Michael är inget offer, jag känner inte honom lr? jag vill bara ge dig skit för jag känner dig och du är en väldigt sjuk person.

2011-01-28 @ 15:13:31
Postat av: Nikolina

Haha, Då hoppas jag att ni får en mysig kväll tillsammans. Och då blev detta direkt mkt enklare att förstå för mig. Du är orolig att jag ska ta tillbaka han antar jag. Men var lugn du kan få ha han för dig själv i natt :) Jag och Michael är bra vänner. Och det är jag sjukt glad över :) För han är en underbar människa. Så grattis om du får han :) <3

2011-01-28 @ 15:29:33
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va bra, då vet ja många som är nöjda lilla gumman :) Jag tror inte att ni är så bra vänner, hur kan han vilja vara vän med en som dig lr? ska nog kunna tillrättavisa han ska du se ;)

2011-01-28 @ 15:38:28
Postat av: Nikolina

Du har för låga tankar om Michael. Han lyssnar inte på skitsnack :) Så det är jag inte orolig för. Jag förstår att det måste vara jobbigt att vara avundsjuk på mig. Men gumman, det blir inte bättre av att du kastar skit på mig. Du måste jobba på din självkänsla :) Ha en bra fredagskväll nu så ska du se att din tid kommer oxå, tills dess får du hålla ut genom att vara avundsjuk på mitt liv :)

2011-01-28 @ 15:41:14
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Självkänsla? äre ja som lägger ut halvnakna bilder endast för att få bekräftelse som den bekräftelsehora du är? :) nee tror inte de ja. Och avundsjuk på din spinkiga fula kropp, hur kan man va de? nej du lilla gumman. Skriv så till någon annan du :)

2011-01-28 @ 15:47:32
Postat av: Nikolina

Oj oj oj. Att jag kan få dig så himla sur. Sjukt. Du måste verkligen bry dig om mig. Varför lägger du annars ner massa energi på mig? :) Man jag antar jag ska tacka dig, du är allt bra ihärdig du :)

2011-01-28 @ 15:49:53
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag är inte sur överhuvudtaget gumman :) men det är dags att du kommer ner på jorden lite å du vet att det jag skriver är sant ;)

2011-01-28 @ 15:52:15
Postat av: Nikolina

Jag lovar, jag är nere på jorden. Så fort man inte följer med strömmen så haglar det in kommentarer likt dina. Kanske är det samhället, mer troligt folks rädsla för det som är nytt. Shit, här är en blogg där nån faktiskt står för vad de tycker. Läskigt för dig, normalt för mig. Jag har alltid varit såhär, men folk verkar ta åt sig mer när det skrivs ner. Jag är glad att kunna röra runt lite i soppan :)

2011-01-28 @ 16:05:24
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men snälla, vill ni falutjejer som trackar och har sig på den här bloggen återgå till ett feodalsamhälle... ursäkta, ni vet förmodligen inte det ordet, medeltida samhälle kanske är bättre uttryckt, där sex anses som något fult och smutsigt och som bara ska viskas om i hemlighet? Ni hjälper inte direkt den moderna kvinnan på traven...

Du är bra Nicko!

2011-01-28 @ 18:57:49
Postat av: Nikolina

Kunde inte sagt det bättre själv. Tack för det anonym ! :)

2011-01-28 @ 19:32:33
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Anonym

HA HA HA!! Skiten rätt upp i ansiktet!! Rätt åt dig äckel!! Du förtjänar INGENTING ANNAT!! Håller med "anonym" till ETT HUNDRA PROCENT!! Och du bara tror att alla är avundsjuka på dig, hur fan kan du tro nåt sånt!! Skulle aldrig inträffa att iaf jag skulle vara avundsjuk på en som dig..... Ful & Äcklig!! USCH!

2011-01-29 @ 15:48:21
Postat av: Nikolina

Haha, Men gud så arg du är :)

Du får tycka att jag är ful och äcklig. Fritt fram . Men är det inte lite konstigt att skriva så om en person man inte känner? Bara för att du läser min blogg så känner du inte mig. Och seriöst, att vara anonym och skriva som dig är bara patetiskt. Du måste stå för dina åsikter. Då kanske folk faktiskt tror på de !

2011-01-29 @ 16:00:33
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0