Ursäkta

Ber om ursäkt för att jag skrev skarvsladd, det  var självklart ett grenuttag. Usch va dåligt av mig.
Vi gör ingenting här hemma, jag dricker dagens tredje powerking och känner mig svimfärdig.
Borde inta nån slags föda, men gud så drygt.
Har som vanligt kollat massa fuckade klipp på internet. Så man får må dåligt flera timmar efteråt.
Varför kollar man på halshuggningar och 8 åringar som skjuter in kokain i armarna på varandra?
Antar att man är så jävla nyfiken så man inte kan låta bli, men sen mår man piss efteråt !
Ska dra in min pojkvän i duschen nu, inte för att han luktar illa, utan för att jag fryser !
Sen kommer Dan förbi en sväng i morrn och hälsar på.
Det blir nice. Ska försöka övertala han att stanna över natten och ta en bira med oss!

Over and out !


Kolla på kattjäkeln, Där ligger han och sover hela dagen. Sen river han och biter oss på natten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0