Trött som fan


Godmorgon på er gott folk.
Inte riktigt min tid på dygnet om vi säger så. Hujja.
Men som sagt möte på arbetsförmedlingen kvart över nio. Och det måste man gå på.
Tog en bra stund innan jag somnade i natt. Den blev väl tre ungefär.
Nu är ju frågan om man orkar hålla sig vaken idag så man kan ställa om dygnet.
Är så lätt att somna på soffan på eftermiddagen !
Aja, Ska ta och göra mig i ordning nu. Orkar inte fixa mig noga, för tidigt för det !
Hoppas alla får en trevlig dag, så hörs vi efter mötet !

Over and out !


Kommentarer
Postat av: Anonym

TACK för att det finns någon som faktiskt inser att man måste sköta arbetsförmedling/soc/osv och inte bara kan sitta och spela facebookspel hela natten, skita i möten och sen tycka synd om sig själv när man inte får några pengar.

2011-01-24 @ 22:56:00
Postat av: jörgen gustavsson

Hej hoppas du mår bättre imorgon, vet på ett ungefär ,sitter i samma båt!! ha det nice hoppas vi hörs =)

2011-01-25 @ 01:16:05
Postat av: Nikolina

Hahaha, Facebookspel det var roligt kommenterat ! Nej jag har alltid skött arbetsförmedlingen. Nu har jag ingen kontakt med soc så det vet jag inget om. Jag lever på ett ynka bidrag från försäkringskassan, resten är sparade pengar !

2011-01-25 @ 09:22:07
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0