Städat

Sådär, nu har jag städat här hemma så det är snyggt . Skönt som fan !
Håller på och gör mig lite pyttipanna så jag får i mig nån mat idag. :)
Tog bort inläggen nedanför. För att visa att jag inte vill spela detta spel.
Men tyvärr så fortsätter människan.
Tråkigt att man inte kunde göra detta på ett vuxet sätt.
Men jag är inte förvånad, Människan har snackat skit om alla från dag ett. Så klart människan gör lika med mig.
Ska bli spännande och se om människans vänner duger nu. Eftersom jag bara hört skitsnack om allt från vänner till släktingar..
Skit samma, Dags att äta och ta en lång skön dusch efteråt :)
Hej då !


Fuck of and die, du är för ful för mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0