Spion uppdateringar

Får uppdateringar titt som tätt av mina spioner, eller ska jag kalla hon mamma !
haha.
Hör att det är jävla många som retar sig på bloggen.
Och anledning, mina åsikter om tjockisar.
Tillochmed min syster tog åt sig. Så jag insåg att jag måste ha uttryckt mig väldigt dumt.
När jag skriver tjockisar , så menar jag en allvarligt överviktigt person. Alltså allvarligt fetma.
När jag skriver det så menar jag inget BMI reslutat eller liknande.
Jag menar personer som totalt glömt bort sin kropp och ser ut därefter.
Det finns tjockisar som är vackra, som har kvar sin glöd i ögonen.
Det är otroligt sällan jag ser detta.
Om man inte tror på sig själv, så är man inte vacker heller.
Sen är det en jävla hårfin gräns där om vad som är för mkt och för lite.
Men istort så menar jag, mår man bra så ser man bra ut.
Bara nu för att ni är kraftiga så ska ni inte ta åt er. Om ni inte anser att det jag skriver stämmer in på er.
Då är det ju så. Men åsikter är inte till för att hållas gömda. Inte Nikolinas åsikter iaf.
Känn er fria att hålla med eller inte. Det är upp till var och en.
Men ni måste sluta kasta så himla mkt skit på mig.
Vad får ni ut av det egentligen? Det kommer inte hjälpa eran självkänsla, även om det känns så för stunden.

Over and out.


Jag har fått i ordning på barret iaf. Kladda på lite smink och hoppa i en snygg klänning på tur!
Kommer upp bilder :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Stå på dig! Har skrivit ett inlägg på min blogg om dig:) du är fanimig en jävligt stark kvinna! Jag skulle oxå vilja lägga ut bilder på min kropp som du kan.. Dessvärre skulle nog inte min kropp få plats på en bild.

2011-01-28 @ 19:35:12
Postat av: Nikolina

Blogg adress tack :)

2011-01-28 @ 19:39:17
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Carro

Tant glömmer som vanligt. Inlägget heter stark!

2011-01-28 @ 19:47:08
URL: http://caroline1981.blogg.se/
Postat av: Nikolina

Va söt du är :) Det värmde skit mkt ska du veta

2011-01-28 @ 20:03:31
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0