skum kväll

Godmorgon på er råttor. Sovit gott?
Blev en kul, men skum kväll.
Va skit nervös innan att jag inte skulle komma in. Blev lite bråk med vakterna sist jag var på etage.
Men ägaren hade då fixat så jag kom in, men egentligen så sa vakten att jag skulle vara portad föralltid.
Haha, Ooops. Sen kommer ägaren fem minuter senare och säger att han har skrivit mig på VIP listan.
Så jag står alltid på listan och får komma in gratis. haha. Skumt.
Blev dock lite väl dragen mot slutet. Så brukar det alltid vara. Då är det skönt att krogen stänger två här i Falun.
Idag blir det inte många knop. Blir väl att beställa hem pizza och såsa framför någon film !

Puss och knull


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0