Singel

Då var man ensam igen, fast ensam är man aldrig bara själv !
Själv, ordet smakar konstigt . Så länge sen man riktigt var själv. Dags att rycka upp sig, inse att man klarar sig !
En stilla tår, den kan jag inte förneka. Det känns i hela kroppen. Tomt, helt matt.
Om detta var det bästa kan jag inte svara på, om jag överlever ? Självklart !
Terapistädning står på schemat, bort med allt som har med dig att göra.
Du valde att gå, jag lät dig gå. Nu måste du bort ur mitt liv !
Önskvärt att vi kan vara vänner, men det ligger långt fram i tiden. Om du får bestämma så blir det inte så.
Om jag får bestämma så blir vi vänner.
Du är en helt otroligt underbar människa. Rolig som få och så där härligt knasig.
Men denna kvinna måste segla vidare. Fokusera på att få sin utbildning. Och ha kul. För mitt liv ska inte kastas bort bland massa bråk och hårda ord. Jag ska le, och jag ska vara den bästa vännen, systern, dottern, moster, faster som finns. För min familj och vänner, ni finns alltid kvar. Och jag ska visa er att ni betyder allt för mig !

Världens bästa mamma, Du har alltid funnits vid min sida och gjort ditt bästa för att hjälpa mig.
Och jag älskar dig av hela mitt hjärta !

Jag är så dålig på att säga att du betyder massa Torsten, men du har ju alltid varit min pappa, när min riktiga inte fanns där. Och att du fortfarande finns för mig och bryr dig betyder otroligt mkt !

Kim,  Den intelligentaste människan jag mött, och jag har den äran att ha dig som min bror.
Jag älskar dig !

Niklas, Även om vi borde ses dubbelt så mkt så ska du veta att jag älskar dig för att du finns vid min sida.
Jag litar på dig och jag älskar dig. Johanna är en super brud som jag älskar av hela mitt hjärta !

Världens vackraste syster, jo ni, det är min syster. Carola, jag älskar dig av hela mitt hjärta !

Marit, du har kommit och blivit en av mina bästa vänner. Och jag är så jävla glad för allt du har gjort för mig !
Jag älskar dig !



Kommentarer
Postat av: en läsare

Men vad har hänt?? Vad tråkigt att ni gjort slut..! Ni verkade så kära i varandra. :)

Kram Lina

2011-01-23 @ 15:49:58
Postat av: Nikolina

Jag tycker det är skönt mest faktiskt :) Så du behöver inte oroa dig. Har varit så mkt bråk och tjafs hela tiden. !

2011-01-23 @ 16:17:20
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Och du som har skrivit så jävla många inlägg om hur fel alla har haft när dom sagt att ert förhållande inte var stabilt. Folk kanske inte är så fulla i skit ändå.

2011-01-23 @ 22:27:50
Postat av: Nikolina

Nu var det ju så att folk inte sa att vårat förhållande var ostabilt . Utan att de snackade skit. Och skitsnack det tar jag aldrig. Sen nej, det har inte varit så bra på slutet. Därför var jag tvungen att göra slut !

2011-01-23 @ 22:50:25
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0