Saker jag stör mig på


1. Stohetsvansinne bland bloggare.
Du är inte en bättre eller viktigare människa för att du har många läsare.
Dina UGGs är skitfula och det är din bebis också. Stanna i skolan och använd kondom, ungjävel.

2. Spotifys reklamavbrott,
Jag tänker inte betala 99 kronor i månaden för att slippa skiten heller.

3. Twist tamponger.
Vem kom på denna otroligt dåliga ide?
Jag sliter tills mitt ansikte är helt rött. Men inte fan får jag bort plasten ändå.

4. Facebookstatusar
Tröga och efterblivna facebookstatusar, nej vi vill inte höra om hela ditt liv i en status, skaffa en blogg, eller förresten gör inte det.

5. Folk som går före i kön.
Vi har ett kösystem här i Sverige där man ställer sig SIST. Inte FÖRST. Oftast blattar som älskar att göra detta. Dom har inte tid att stå i kö, eller orkar inte följa regler. Vad vet jag.

6. Spott
Senast igår såg jag två brudar stå på stan och spotta . Helst fjortisar som röker samtidigt. Alltså fy fan va äckligt !

7. Beskriv dig själv

Alla som beskriver sig själva som lite galna, småtokiga, med helt knäpp humor och förkärlek till träning, så som promenader borde byta strategi. Följande slutsatser drar jag: sjukt vardaglig, tråkig humor, trött personlighet, otränad och lat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0