Sådär

Graderna klättrar neråt igen, Det som var så skönt när det bara var fem sex minus.
Men vintern är långt ifrån över !
Kom iaf nyss hem. Och nu har spöket varit igång igen, eller om nån jävel varit in här.
För ett par av mina klackskor står perfekt uppradade utanför garderoben. Okej tänker ni katten hade tur .
Jo jag hade oxå skyllt på han , om det inte var för att skorna inte ens står utanför garderobs dörren, utan de är flyttade två decimeter bort. Plus att skorna ligger hullerombuller inne där.
Vafan? Hur är det möjligt?
Kul att vara ensam när sånt här bajs händer.
Aja, Jag ska titta på sons of anarchy och försöka glömma bort det !
Hörs senare ! Hiss och diss lista ska jag fixa åt er !

Over and out !


Säg att en katt kan göra detta? Annars bajsar jag på mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0