Rekord


Godmorgon på er alla mina fina läsare ! :)
Trodde vi hade ett rekord i förrgår, men det var fel . Ni fortsatte och läste plus några till :)
Fan va roligt ! Nu ska jag försöka att underhålla er så ni vill stanna !
Vaknade halv åtta först och tänkte fan jag kan inte gå upp, så somnade om till nio.
Ska storhandla och fika med Marit & Johanna och barnen klockan ett !
Så det blir en mysig dag !
Sen om jag hinner ska jag förbi arbetsförmedlingen och fixa ett intyg att jag är arbetssökande.
Då har jag alla papper i ordning eftersom jag får min skrivare i dag och kan skriva ut resten.
Så då är det bara att skicka in ansökan till vuxenutbildningen :)
Bjuder på en dagens look innan jag drar !

Puss Puss Puss på er :)



Kommentarer
Postat av: Ytter

va är det för vuxenutb du ska söka till? :)

2011-01-25 @ 09:43:07
Postat av: Nikolina

Omvårdnadsutbildningen på västra skolan :) Kommer läsa där i grupp. Om jag kommer in vill sägA :)

2011-01-25 @ 10:03:11
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va kul..:)

2011-01-25 @ 10:24:08
Postat av: Anonym

klä dig

2011-01-25 @ 13:01:02
Postat av: Nikolina

Vaknar du med kläderna på alltså? det gör inte jag iaf ;)

2011-01-25 @ 17:15:51
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag behöver då inte söka efter uppmärksamheten

2011-01-26 @ 18:24:30
Postat av: Nikolina

Nej inte jag heller. Men min blogg är en öppen blogg. För att jag är så som människa. Tyck om hela Nikolina eller tyck inte om mig alls :)

2011-01-26 @ 18:31:00
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0