Nakenhet

Varför klagar man på nakenhet?
Är inte det de vackraste som finns ?
Jag tycker det. Nakenfisar tycker jag mkt om.
Ni verkar dock inte tycka om min nakenhet, och det är helt okej.
Jag menar, jag gnider ju min nakenhet rätt i ansiktet på er.
kanske man skulle ta och lägga ut en bild på bullfittan och se vad ni säger?
haha, Jag bara driver med er, Gud va tråkigt det är att tvätta. Halva grejen är ju att vänta.
ge mig en thailändska som gör skiten eller en tvättmaskin med turbo fart !


Såna här reklamer är roliga, är det många av er som tvättar i kjol och klackar?

Detta var dock otroligt smart. För alla har inte världens största badrum. '

Fast ärligt så ser jag hellre att denna lilla människa springer runt och skurar ;)

Kommentarer
Postat av: Du är ju inte klok

du är ju bara fööööör mycket. Fast ärligt så ser jag hellre att denna lilla människa springer runt och skurar ;)

Va är de för skit? Hur kan man skriva så och lägga ut en bild på en asiatisk flicka... Nu GER du dig!

2011-01-26 @ 17:30:40
Postat av: Nikolina

Oj vad du missförstår mig. Det var absolut inget elakt menat, nu är det så här att jag är svag för asiatiska tjejer. Tycker de är skit snygga :)

2011-01-26 @ 18:29:47
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Jenny Penny

hahaha LOL..!! märks att folk inte känner dig! fortsätter du såhär så kommer du att nå toppen ;)

2011-01-26 @ 20:15:58
Postat av: Jimmy The Cowboy

om du någonsin skaffar sådan asiat så tänker jag låna henne :D

2011-01-27 @ 01:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0