Krafter

Nu har jag använt mina sista krafter till att städa det värsta.
Riktigt mysigt med spyan i halsen. Och lite näsblod på det.
Börjar bli gammal. Så är det bara. Dricker inget knappt , blir full som fan ändå och åker på en jädrans bakfylla.
Men det får det väl vara värt.
Grabbarna drog och skulle äta, ja som ni märker avstod jag gärna. Mat blir det inge av än. Huja .
En lång dusch kommer det bli och soffhäng resten av dagen.
Kan inte förstå hur hurtiga vissa folk är dagen efter ! :)

Och till er som kommenterar att ni ska sluta läsa, ja men gör det då. Varför är du inne här ändå? ;)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför lägger du inte ut alla kommentarer?????

2011-01-27 @ 16:47:04
Postat av: Nikolina

Det gör jag ju :) Men om ni kommenterar hora flera gånger så räcker det nog med en av dessa blir publicerad.

2011-01-27 @ 17:27:52
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0