Jag lever

Jag lever, ingen fara. Vaknade så himla sent i morse att jag inte hann slänga iväg ett inlägg innan jag var tvungen att gå. Har varit på Eductus. Ett företag som jobbat åt arbetsförmedlingen. De ska hjälpa mig till jobb, studier eller praktik. Praktik kan de glömma att jag gör . Jag vill läsa något. Men jag behöver extra hjälp pga mina koncentrations svårigheter. Så jag hoppas de kan hjälpa mig med det :)
Aja, Det var mest flummigt i dag. Ska träffa min coach i morgon.
Sen sprang jag in på Hemköp. Och inhandlade Billys pizza och powerking. Så det blir min frukost nu. haha
Försöker få tag på Dala trafik, de idioterna har skickat ut en påminnelse till mig. 787 spänn. Vafan?
Hon skulle iaf ringa upp. Jag vägrar betala den skiten !
Så här ser jag ut idag iaf !


Har gjort om mina naglar. Svart botten och blått krackelerande lack överst!
Supersnyggt ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0