Hjälp mig

Hur förklarar man att man gärna vill hjälpa till?
Att man gärna skulle ta den personens ångest och bära den, Men jag orkar inte.
Jag har inte åstadkommit mkt i mitt liv. Men min ångest det har jag lyckats burit med mig.
Hur förklarar man att det är nog?
Att det inte finns plats för mer?
Att man gör det man kan för att hjälpa , men det räcker inte till.
Dagens första måltid blev kastad på golvet. Ärligt så orkar jag inte ta upp den, jag bryr mig inte.
Det är otroligt att man igenom att inte göra något, har gjort allt fel.
Hur ska jag kunna visa er att jag behöver hjälp?
Att lägga ut en bild när man gråter, gud va töntigt. Men det här är sanningen.
Och det betyder att Nikolina just nu har lång väg kvar för att må bra igen !
Tyck inte synd om mig, För det vill jag verkligen inte att ni ska göra.
Men tänk efter lite grann. Vi gör ju allihopa det bästa vi kan, Kan det skada att säga något fint om människor ibland?


Kommentarer
Postat av: haha!

Ja, kan det verkligen skada att säga något fint ibland Nikolina? Det kanske är DU som borde bli lite med ödmjuk och tänka på andra människor inte bara på dig själv.

2011-01-13 @ 22:06:17
Postat av: Nikolina

Haha, Sibbhultaren igen. Vem fan är du? Sibbhult liksom. Vart ligger det?

haha . Jag säger fina saker till människor varje dag. Då när jag är Nikolina, inte bloggNikolina. Stor skillnad på det vetdu !

2011-01-13 @ 22:48:34
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0