Hemma !

Sådär. Det gick fort som fan. Och det förstod jag eftersom jag ska söka skola.
Då har de inte så mkt att säga på arbetsförmedlingen.
Skumt att vara ute när det är ljust, så ni fattar hur fuckat mitt dygn är.
Nu jobbar jag hårt på att vara vaken ! Möte igen klockan tre. Så måste
Nu ska jag äta lasagne till frukost. haha. Skumt jag vet, men så blir det när jag handlar och är hungrig.
I morrn blir det storhandling med marit.
Ett plus med att vara singel är att man får maten för sig själv, jag behöver bara handla en gång i månaden.
Ska börja träna oxå. Känner verkligen att jag behöver det. Inte för att jag otrivs med min kropp, utan för att ha något att göra och träffa folk ! .
Puss hej !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0