hemligheter

Jag blir så matt på mig själv. Jag har en sån jävla ångest i dag ska ni veta.
Och jag kan inte riktigt sätta fingret på vad som är värst. Att jag gör det mot mig själv eller att jag sviker andra.
Jag har varit så himla bra på att bara glida förbi, ingen ser ingen hör.
Men helt plötsligt så tar det i mot som fan att ljuga. Det går inte. Jag kan inte ljuga.
Men ljuga för mig själv, de kan jag lova att jag är bra på !
Jag kan sitta här och skriva vad fan som helst. Här får ni ta del av vad som helst.
För bloggen ligger inom Nikolinas säkerhets zon.
Men i verkliga livet så är det faktiskt ingen som får ta del av min skit, min ångest, mina hemligheter.
Dessa jävla hemligheter tar död på mig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0