Haha

Du är så jävla söt !
Godmorgon
Inte varje dag man får placet städat medans man själv ligger i fosterställning i sängen och kollar på !
Mkt fina pojkar :)
Jaha, Mår som jag förtjänar idag. Att man ska bli bakfull hela tiden. Inte bra, inte bra.
Men ska fan jobba på att vara pigg. Orkar inte slöa hela dagarna.
Jaha, gårdagen var skitkul, lite dumt på slutet sådär som vanligt. Men annars kul :)
Insåg dock att jag var portad på etage. haha. De har bytt ägare så nu får vakten, som tydligen inte gillar mig, bestämma vilka som får komma in. Men vet ni vad? Jag bryr mig faktiskt inte. Det var kul som fan att gå nån annanstans för en gångs skull ! :)
Aja, ska väl ta och klä på mig.

Hejsvejs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0