Förresten

Förresten sa jag att jag känner mig ensam, tråkig, trött, ledsen och allmänt deppig?
Sa jag förresten att optimism är den extremaste formen av dumdristighet ?
Sa jag förresten att den som utsätter sig för kärlek, utsätter sig för lidande ?
Vet ni vad, nu har jag lovat mig själv att lägga allt som har med kärlek att göra på hyllan.
Ja jag vet , man behöver närhet, man blir kåt , frestad. bla bla  bla. Men det är inget som jag och min fina vibrerande delfin inte klarar av själva. Tack gode gud för sexleksaker och porrfilm, Amen !



Sa jag att jag älskar dig och saknar dig ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

herregud. tycker synd om dig. du kommenterar hur andra ser ut, och sen lägger du ut äckliga bilder på dig själv.

2011-01-26 @ 16:32:40
Postat av: Nikolina

Alltså din kommentar bara luktar avundsjuka ända hit. Tråkigt för dig gumman att du inte har samma kropp som jag ;)

2011-01-26 @ 16:34:50
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Jimmy The Cowboy

du har en sjukt nice kropp så fortsätt lägga upp så vi får njuta av den ^^

2011-01-27 @ 01:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0