Fason

Försöker få fason på bloggen, vet att det behövs ett inlägg till i dag.
Inte så himla lätt när min pojkvän sitter bredvid och säger att han ska äta min fitta och dricka ett glas vin till.
I skrivande stund stoppar han in en pärla under förhuden.
hahaha, Så ni förstår att jag har fullt upp.
Vi är hungriga igen, och skäms för det. För vi har verkligen kommit in i en äta period.
I början när man träffas så vågar man inte äta något, sen äter man hur mkt som helst. Och tillslut när det gått för långt så börjar man träna och banta. haha. Så har det alltid varit för mig.
Men vet ni vad, jag skiter i denna blogg nu. Jag skriver i morrn istället.
Jag ska ägna mig åt min otroligt roliga pojkvän, som faktiskt har lika torr humor som mig.
Vilket gör allt så festligt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0