Dusch

Nu har jag duschat typ en timme . Saknar faktiskt att ha ett badkar. Är så himla mkt enklare att raka sig då tycker jag. Nu är jag iaf hårlös och fräsch. Har smörjt in mig i dove summer glow så man får lite färg.
Jag har alltid varit skeptisk till brun utan sol produkter. Men denna ger en lagom snygg färg åt kroppen.
Så tips till er likt mig som inte vill bara blekfet hela vintern!
Minus att den tar lång tid på sig att torka in och den luktar konstigt .

Sen har jag äntligen hittat ett shampoo och balsam som funkar för mitt hår.

TRESemmé Anti breakage.
Som både jobbar med torrt slitet hår och innehåller värmeskydd.
Som jag behöver när jag plattar håret så ofta !
Deras inpackning är väldigt bra. Nästan för bra, så jag använder den endast en gång i veckan.
Tips till er som har torrt slitet hår, eller framförallt lockigt hår. Det slits så mkt mer än rakt!


Tack för idag, Nu ska jag slå på ett avsnitt breaking bad och invänta min älskade pojkvän<3

Kommentarer
Postat av: Catti

Det är sjukt kul att läsa din blogg.^^ Jag skriver typ aldrig i min... KAAASST!:p men vad vore mitt morgonkaffe och snus, utan din blogg till? ;D

2011-01-11 @ 23:15:22
URL: http://caikkila.blogg.se/
Postat av: Nikolina

Haha, Va gulligt av dig :) Fortsätt så !

2011-01-12 @ 00:35:23
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0