Dagens snygging

Little Linda, OMG!


Kommentarer
Postat av: haha!

va tycker din pojk om att du lägger ut dagens snygging när du enligt din facebook tänder på både tjejer och killar? man kanske inte slutar tända på andra när man är tsm med någon men man behöver inte skylta med det, visa lite respekt! annars är det en underhållande blogg!

2011-01-11 @ 19:52:50
Postat av: Nikolina

Min pojkvän är allt för mig, och det vet han oxå. Han är den finaste jag vet. Sen måste man få tycka att andra människor ser bra ut oxå. Jag lägger inte ut bilder på brudar jag vill knulla, jag lägger ut bilder på brudar som är snygga , som har snygg stil! Det har inget med min pojkvän att göra !

2011-01-11 @ 20:18:15
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: haha!

ja det är han säkert, det vet inte jag någonting om. Jag känner inte er, men han känner sig helt bekväm med att du skyltar med vilka du tycker är snygga och heta när du är bisexuell och det då är exakt som att du trycker ut en het karl i bloggen? man får tycka vilka man vill är heta/sexiga/ser bra ut när man är i ett förhållande, men enligt mig så tycker jag att man håller sånt för sig själv när man är tillsammans med någon eller tisslar med sina kompisar, inte så att ens partner har full insyn på det, pojken din kanske tycker det är ok, men enligt egna erfarenheter så gör det mer skada än nytta, tro mig tjejen. Tjingeling! ;)

2011-01-11 @ 20:24:44
Postat av: Nikolina

Du har alltså inte läst min blogg så länge antar jag. För jag har lagt ut bilder på killar oxå. Du får, precis som alla andra ta det jag lägger ut med en nypa salt. :) Sen eftersom jag har tagit bort länken hit från min facebook så måste du vara vän med mig. Då kan man lägga ut vad man heter :)

2011-01-11 @ 20:35:04
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: haha!

Jag har läst din blogg ett tag så jag behöver inte vara din vän på facebook för att ha adressen hit. Och ta det med en nypa salt? tror du på det själv eller vadå? Men som jag sa, det gör mer skada än nytta även om han säger att det är ok, det hoppas jag du förstår själv å. Men önskar er all lycka i framtiden och hoppas att han inte tröttnat på ditt beteende allt för fort! ;)

2011-01-11 @ 20:49:23
Postat av: Nikolina

Okej, då drar jag slutsatsen att du är en kompis till min pojkvän och ska skydda han från stora stygga Nikolina. Alla människor funkar inte likadant. Alla människor sitter inte inne med samma åsikter. Vissa vågar faktiskt stå för vem de är och vad de tycker. Vilket absolut inte du gör. Sitta bakom en data skärm och vara så stor. Men så liten på jorden. Patetiskt tycker jag. Men det är bara en åsikt. Spring iväg nu och lägg dig i nån annans liv :)

2011-01-11 @ 20:57:26
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: :o

Men gud, vilket dåligt självförtroende man måste ha om man inte skulle kunna tala om för sin partner vilka man tycker är snygga eller inte. Vilket låst förhållande. Det gör att jag mer och mer föraktar heterolivet.;)

2011-01-12 @ 18:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0