Dagens samhälle

Dagens samhälle, eller rättare sagt dagens internet.
Ni 40 plus som whinar hela tiden på vad som finns på nätet. Är så jävla trött på skitsnacket.
Om jag lägger ut en lättklädd bild på mig själv här så betyder inte det att 12 kåta gubbar kommer leta reda på mig eller att jag kommer få problem i framtiden. Jag är för fan inte sveriges prinsessa eller så.
Ni fattar er kanske på facebook och att hitta hit till min blogg. Men jag lovar er, internet är inge farligt för en 21 åring.
och inte för min pojkvän heller som är 22. Självklart godkänner han bilder som han är med på innan de hamnar här.
Så nu var det slut disskuterat. Jag tycker ni slutar läsa istället.


Ni ser denna bild som något snuskigt, Jag ser kärlek !
Naken och ärlig kärlek !

Kommentarer
Postat av: Lina

Tyvärr är internet farligt för alla som lägger ut bilder på sig eller lägger ut någon form av personlig info. Det har jag själv både sett och hört, tom i min närhet! En god vän till mig fick tex sina bilder ''stulna'' från en sida av en tjej som utav sig för att vara henne och det slutade med att min vän fick en stalker efter sig tack vare dendär tjejen! Läskigt men sant, däremot är det ju inte så vanligt att sånt händer som tur är! :)

2011-01-18 @ 13:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0