Dagens look

Och dagens bästa kommentar ! ♥

Adam:
Det måste vara skönt att sitta i mörkret där hemma, framför datorn, och läsa blogg efter blogg efter blogg som ett intranätets penntroll, utan namn, och skriva att andra människor är patetiska. Att säga att andras blogginlägg och berättelser om deras liv är vad som förgyller din dag, då måste jag nog säga att du fångar själva essensen av att vara patetisk.

Under inlägget Copy cat finns resten att läsa !

Och ja, jag håller med dig till 100 procent Adam. Hur ska du försvara detta Sibbhult? (eller ska jag kalla dig min personliga stalker? )


Aja, Så här stissar jag runt i dag. Nu ska jag invänta Marit ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0