Året som gått del 2

JUNI
Orsa Björnpark en solig dag med bror och barnen

Grisar flyttade in, och Eva kom och hälsade på

JULI
Dansbansveckan

Minigolf i Yttermalung

AUGUSTI
Riktig piss månad, Finns ett inlägg på min blogg.
Satt mest i Bjursås och längtade mig bort !
Och jobbade som fan varje dag !
SEPTEMBER
Tog mod till mig och drog. Bror Kim stod för mitt boende !

Började så smått känna igen mig själv och festa som morgondagen inte fanns !

OKTOBER
Massa mys på herrhagsvägen!


Sprang på världens finaste människa och festade massa

NOVEMBER

Du och jag blev ett vi.
Mysiga promenader med bror och compani


Hittade äntligen en lägenhet, Så flyttade till Myntgatan :)
DECEMBER

Massa mys, massa soffhäng. Avverkat ett antal filmer och serier.
Men det är sånt man gör på vintern med mannen jag älskar !

Dags för ett nytt år nu, undra vad för spännande som händer? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0