Äntligen vaknat

Nu har jag äntligen vaknat. Gud vilken dryg natt. Men det var mys att sova med snutt på soffan, Dock var kattfan otroligt dryg.
Mamma är påväg hem iaf. Hjärtat slår fort och hårt. Därför blir hon så yr. Men hon fick tillåtelse att ta mer av sin hjärtmedicin. Så vi får hoppas hon känner sig bättre. Min fina lilla mammis <3
Det är så jävla tråkigt bara. Allvarlig obotlig cancer. Så jävla bajs.
Men jag hoppas mamma finns kvar länge till. Och hon har lovat mig en sommar till iaf :)
Aja, Jag ska vara barnvakt lite senare.
Så bäst jag sätter lite rotation !
Over and out


Springer runt i mysbyxor idag. Gaaah, jag vill så gärna tatuera mig igen. Men mister bondpär är en seg jävel att få tag på. Vill inte börja på något nytt här i Falun heller. Men snart gör jag fan det. Abstinens !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0