10 saker att göra innan man dör

10. ZORBING
Du har kanske sett det på TV någon gång - man rullar ner för en backe i en stor uppblåsbar boll.
Skapar säkert en enorm adrenalinkick.



9. ÅK VÄRLDENS HÄFTIGASTE BERG-OCH-DALBANOR
Det finns många häftiga berg-och-dalbanor i världen, Top Thrill Dragster, Steel Dragon 2000, Colossus, Superman the Escape, Incredible Hulk och Son of the Beast för att nämna några.
Jag älskar sånt !


8. HOPPA FALLSKÄRM !
Det är något som jag verkligen ska göra inom en snar framtid !
Det finns nog få saker man gör frivilligt som är lika läskigt, men det lär vara väldigt häftigt och det är definitivt något som man kan stoltsera med i efterhand.


7. SAFARI I AFRIKA

En dröm jag har haft sen jag var liten. Komma nära djuren i deras naturliga miljö!



6. RESA MASSA
Egypten, Spanien, Turkiet, Bulgarien, Finland, Danmark, Tyskland, Estland och Norge har jag besökt.
Högst upp på reselistan just nu, Thailand, Gambia, Nya zeeland, kroatien ! Ge mig !

5. GIFTA MIG
Ett litet bröllop i Yttermalung med de närmaste.

4. BLI EKONOMISK OBEROENDE
Superbra affärsidé eller några millar på triss, det är frågan ;)

3. NÖJD
Vara helt totalt nöjd över mitt utseende. Denna blir svår


2. MAMMA
Bli en lika bra mamma som min är. Minst tre barn :)


1. Dö med ett leende på läpparna och känna att jag har levt mitt liv klart utan att ångra något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0