Typiskt mig


- Jag låser alltid toa dörren och sätter på kran så ingen ska höra. Även om jag är själv.
- Jag får spräng huvudvärk om jag inte dricker minst två powerking per dag.
- Jag pratar med min mamma flera gånger om dagen.
- Jag fryser som fan jämt, ändå är jag blöt i armhålan.
- Jag får dåligt samvete om jag sagt något dumt till nån, även om personen förtjänade det.
- Jag överanalyserar allt, och har väldigt svårt att bara flyta med i livet.
- Jag är sjukt snål när det gäller mig själv, får dåligt samvete i flera dagar när jag handlat saker åt mig själv. Men jag bjuder gärna mina vänner och familj.
- Jag är livrädd att göra bort mig. Vilket jag har blivit på senare år. Förut brydde jag mig inte ett skit.
- Jag tänder på tatueringar och armar hos killar. När det gäller tjejer så är en snygg röv nummer ett.
- Jag älskar avokado. Det är min favorit mat.
- Jag röker ungefär varje kvart under mina vakna timmar. Det första jag gör på morgonen och det sista jag gör på kvällen.
- Jag sover med en otroligt snygg bettskena. När den är i läspar jag som en idiot.
- Jag älskar att sova sked.

Va har ni läsare för saker som är typiska er ? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0