Tankeställare

Fick mig en riktigt tankeställare i natt. En sån där känsla att jag kastar bort mitt liv på att må dåligt över saker som jag inte kan få ogjorda. Det finns så mkt folk som har haft det värre än mig. Okej, jag har växt upp med massa sjukdomar och konstiga relationer. Men jag har alltid haft min mamma iaf. Och det är jag sjukt glad över !
Nu är det ju inte det jag mår dåligt över heller, utan det var ju allt som hände med mitt x.
Vill att rättegången och allt ska vara över.
Men inte fan ska han få sabba mitt liv nu. Nej nej.
Nu ska jag börja leva igen. Jag måste ! :)
Tack för det.
Onsdag idag, Ska vara barnvakt snart åt Mila och Lave.
Sen ska jag leka med Sandra ikväll. Yey !  ♥
Sen ska jag klicka hem lite kläder på nätet, hittar absolut inget ute i affärer just nu. Allt är spets eller bajsrosa!

Glömde ju visa er mina nya dö snygga skor :)

Sen fick jag paket igår !

En skit snygg omlottkofta från Blingo. Den är mkt snyggare på.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah dom skorna e dö gamla köpte mina i höstast!! så EFTER

2011-02-09 @ 14:30:14
Postat av: Nikolina

HAHA! Jag köpte de igår på rean. Så de kanske är gamla för dig, men fortfarande nya för mig :)

2011-02-09 @ 15:25:16
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0