Självdisciplin

HA! Nu jävlar har jag bara två kilo kvar till målvikten.
Och nu tänker ni att jag har gjort något som är svårt eller jobbigt.
Skulle inte vilja påstå det. Jag skulle vilja säga att det handlar om självdisciplin.
Jag påstår inte att jag har gjort det på rätt sätt. Eller på ett nyttigt sätt.
Det självklara vore att träna och äta rätt.
Men sånt funkar inte på mig.
Jag har helt enkelt struntat i att äta så mkt.
Jag har sammanlagt ätit ett riktigt mål om dagen.
Och detta är verkligen inte nyttigt, och inget jag rekommenderar för andra.
Yrsel och hjärtklappning har blivit mina vänner.
Förutom det så mår jag bättre än någonsin !





Här vägde jag som mest i hela mitt liv. 75 kilo !


Idag väger jag 61 kilo ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0