Själv igen

Nu är jag själv igen ! Så de var bara här en stund. Vi hann se djungeldjuret Hugo iaf. haha ^^,
Känner mig skit sliten i dag, har inte blivit riktigt frisk än.
Så det blir en lång dusch och mys i soffan för min del resten av dagen !

Jag vill bara berätta för er att kränkande och stötande kommentarer mot mig eller de jag håller kär publiceras inte.
Så ni kan sluta skriva ut dessa. Klart man får ha dåliga tankar om andra människor. Men jag lägger inte ut sånt som kan såra de jag håller kär !


Puss Puss Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

noob

2011-02-22 @ 14:53:35
Postat av: Nikolina

Jo för jag är ju verkligen en noob. Snarare du som en en noob. Som sitter på ditt inte allt för coola telefonförsäljningsjobb och skriver kommentarer till mig. Kanske du ska prova jobba lite ? Och sälja lite el? ^^

2011-02-22 @ 15:20:20
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Anonym

kommer från den som inte ens har ett jobb :D

2011-02-22 @ 15:25:25
Postat av: Nikolina

Nej jag har inget jobb just nu, men ville jag ha jobb så hade jag haft ett. Ska ju som du vet börja plugga. Kanske nått för dig? Så du slipper jobba som telefonförsäljare hela livet :)

2011-02-22 @ 15:42:01
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0