mister x


mister x ! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du ljuger!

2011-02-18 @ 13:18:07
Postat av: Nikolina

Haha, Nej nej ^^, Mister x är och kommer förbli mister x. Ingen ska veta vem han är. Blir bara så jävla mkt snack !

2011-02-18 @ 13:18:26
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vet vem det är (känner han inte men har sett bilder på han) och har förstått ett tag nu att det skulle bli såhär :) det glädjer mig, man ska leva livet för man lever bara EN gång :) Lycka till och hoppas du får en trevlig kväll :) // Jag som skrev det fina inlägget tidigare =) P.S. Jag tycker det är himla dumt att det ska bli så mkt snack hit och dit, tänk om alla bara kunde leva sina egna liv istället för att bry sig så oerhört mkt i andras!! Usch för såna människor! Nej Nikolina, do whatever the fuck you want and dont care!! :P D.S.

2011-02-18 @ 16:16:50
Postat av: Anonym

Jag tycker de här är helt sjukt alltså. Det känns som varje gång man går in på din blogg har du en ny kille. Kolla t.ex med Linus, så fort det tog slut med han var de nån ny.. Sen efter han från borlänge har du en ny... Du är så pass gammal tycker jag, vilket man inte kan tro.. för du byter killar fortare än trorsor. Jag tror du är rädd för att vara själv helt enkelt. Det roliga med dig är när det tog slut med glasögon killen så skrev du att nu skulle du va själv.. Okej, vad blev det en vecka? Ta och väx upp. Skaffa dig ett jobb, va ingen bidragshora och lev på oss skattebetalare..

2011-02-21 @ 09:45:36
Postat av: Nikolina

Ja jag skulle verkligen vara själv. Jag ville inte ha nån ny. Men det liksom funkar så, när man inte letar så dyker de upp. Det roligaste är att jag älskar att vara själv och snarare rädd för tvåsamhet. Men vi får väl se hur det blir med detta :)

Bidragshora? Jag har aldrig fått en krona i bidrag. Jag lever på sparande pengar. Så oroa dig inte !

2011-02-21 @ 10:11:29
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0