jantelagen

Vet ni vad jag tycker att ni ska prova? Slänga jantelagen åt skogen för en stund.
Jag har en naturlig kropp. Jag älskar min kropp. Ni borde också älska era kroppar. Var glad över att jag är nöjd över mig själv. Jag blir glad av att se andra tjejer vara stolta över sina kroppar. Oavsett form och storlek.
Det handlar inte om att jag vill ha kommentarer om att jag är snygg, jag bara gillade bilderna och valde att lägga upp dem. Jag tycker fler borde våga visa mer hud.
Jag behöver ingen bekräftelse eller uppmärksamhet. Saken är denna att det rör mig inte alls om det är naket eller inte. Jag kollar på bilderna på precis samma sätt som en ansiktsbild och sedan väljer jag vilken som blev bäst.
Sverige och dess jantelag alltså. Man kan faktiskt vara glad för nån annan skull ibland. Prova det !




Dessa bilder tog jag på hotellrummet i Stockholm när vi spelade in till Sveriges värsta.
Jag tycker bilderna är skit fina och skulle för allt i världen inte ta bort de.
De här bilderna är minnen från en jävla rolig tid ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0