Homo

Vet ni vad? Mitt ex är en jävla idiot. Och jag avskyr han som fan.
Men även om han försöker sabba mitt liv, så sjunker inte jag till hans nivå. Pojken behöver hjälp med sina drogproblem och sitt självdestruktiva beteende. Så ni som känner han och läser detta, kom ihåg att han är den mest manipulativa person jag mött. Och hans största hobby är skitsnack .

Har iaf tryckt i mig fem stycken mackor gjorda av frukostbröd med makrill och skagenröra.
Och en kopp ögonblink på det.
Jag var tydligen jävligt hungrig idag, har fan inte ätit så mkt på flera dagar ! haha.

Nåja, dags för en powerking och en film. Längtar efter sängen ! ♥





Kommentarer
Postat av: Anonym

det enda råd jag kan ge dig när det gäller micke är att totalignorera honom och hans kommentarer. så länge du visar respons när han skriver eller försöker provocera dig så kommer han fortsätta. jag talar av egen erfarenhet och vet hur långt han kan gå.

2011-02-22 @ 18:51:06
Postat av: maggan

de tror jag också är de enda som funkar.

2011-02-22 @ 18:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0