h&m


Nummer ett är en champangefärgad klänning till sommaren. Brunbrända ben, skinnjackan och massa nitar.
Så snyggt att blanda hårt och romantiskt !
Nummer två är en gul fodral klänning. Till denna kör jag lackleggings och nitar. Awesome.
Nummer tre är egentligen ett linne, men lika här så kör jag lacklegging eller leggings fullt med nitar !
Nån som vet nått bra ställe att beställa nitar på? Dags att pimpa jeans shortsen !

Sen måste jag få tillläga att jag stör mig enormt när ni kopierar mina inlägg och ideér rakt av. Vill ni hitta inspiration, kolla stora bloggarna. De bryr sig inte. Men jag vill ha mina läsare för mig själv !

Kommentarer
Postat av: Lindie

Tar dom dina inlägg? Men okej. Hur personligt är de... :S

2011-02-17 @ 09:52:14
URL: http://Lindie.se
Postat av: Nikolina

Ja det är de som är så roligt. Folk som påstår sig ha en personlig blogg och att vara ärliga. Så dyker mina inlägg och funderingar upp några timmar efter jag publicerade de. Okej, nu kan man ju se vem som var först. Men det är ändå surt !

2011-02-17 @ 09:56:11
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Anny

Kolla på shock, eller bluefox, de brukar ha nitar som är ganska billiga :)

2011-02-17 @ 12:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0