HAHA

Alltså nu får ni bara ge er. Kärlek kan inte vara likadant för alla. Vet ni varför?
Jo för att man kan aldrig veta hur nån känner. Likadant med döden.
Jag blev såklart skit ledsen när min pappa dog, men vet ni vad, ni kan haft precis den känslan.
Och det kanske var eran katt som dog eller eran morfar. Jag kan inte säga att jag vet hur det känns.
För det gör jag inte. Därför kan man inte uttala sig om andras kärlek heller.
Fått påhopp från nära vänner, att jag bara byter kille. Och att jag är livrädd för att vara själv.
Men gud så fel ni har, Vet ni vad jag är rädd för? Kärlek. Inte att vara själv . Jag älskar att vara själv
själv är jag stark och osårbar.
Bara för det så tänker inte jag kasta bort fina människor i mitt liv.
För alla har en chans att visa sig själva för mig, innan jag kastar bort nån.
Om jag vill ha nån ny nu? Nej. Om jag har träffat nån? Det ska ni skita i.
Ska jag ens fundera på något nytt nu så ska det vara så jävla bra.
Jag är redo för barn och giftemål, inte bråk och fylla tillsammans. Jag är så jävla trött på meningslösa förhållande som går ut på att knulla varandra och supa. Jag ska ha nån riktig, en livskamrat.
Jag kommer aldrig dela med mig av min kärlek här längre.
Ni vill bara förstöra. Så därför kommer data världen inte veta ett skit om min kärlek.
Så fortsätt med era påstående. Ni kommer aldrig få veta hur det ligger till !

Over and out .



Nu får gärna sommaren komma, och allt som följer med den !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men du har ju själv sagt att du är livrädd för att vara själv.

2011-02-11 @ 11:14:05
Postat av: Nikolina

Man kan vara själv, men man är aldrig ensam. Och ensamhet skrämmer alla. Men jag har världens finaste familj och kompisar. Så ensam behöver jag aldrig vara.

2011-02-11 @ 11:16:52
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Anna

Gillar din blogg, börja läsa den ganska nyss. Skönt med nån som är så ärlig om livet som du verkar :-) ha en underbar dag

2011-02-11 @ 12:58:58
Postat av: Nikolina

Tack Tack Tack :)

2011-02-11 @ 16:13:58
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0