Glömde

Just de, glömde bort att berätta att jag spydde igår. Jag spydde upp min underbart goda strawberry daiquiri.
Det var så himla konstigt bara, jag spyr liksom aldrig. Och jag var inte dålig heller.
Tror jag intog för lite föda igår och dagen innan det oxå.
På tal om föda, så skulle jag gärna ha en människa här som lagar mat åt mig.
Jag orkar inte laga nått.
Varför skriver jag ens detta ?
Tror jag är full än. Otroligt full och dryg igår.
Jag är en sån brud man inte vill träffa på fyllan.
Jag tror man kräks lite i munnen när man måste umgås med mig när jag är karatefull.
haha, Förlåt. Vafan blev detta för inlägg?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahah :P

2011-02-20 @ 14:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0