Finally

Äntligen hemma. Så skönt. Trivs inte alls bra i Malung alltså, sover skit dåligt. Men kul att träffa mammis iaf :)
Åkte tio i morse från ytter, sen åt vi på donken med marit och co .
Nu jävlar är jag helt slut. Är fortfarande sjuk, blivit snorig som ett as.
Not good. Så i dag blir det endast mys resten av dagen :) ♥

Bildbomb:

Direkt man kommer till mamma så är det bara att hoppa ner i raggsockorna och morgonrocken.
Annars fryser man ihjäl.

Jävlar vilket liv det har blivit över dessa mössor då, jag har inte hört nått om det så kan inte uttala mig.

Fick träffa söta Arne ^^

Bästa Andreas Bondpär tatuerade mig. ♥
Blev riktigt jävla nöjd. Vad tycker ni ? :)

Fick träffa min vackra syster .

Älskar min mammas mat. Här snackar vi riktig mat.

Söta systersonen Victor !

Sen på sjukstugan för att inta lite cellgift

Avslutningsvis lite mc donalds. Jag åt sallad förövrigt. Kommer nog aldrig kunna äta annat där för jag förknippar det med min magsjuka !

Kommentarer
Postat av: Mari

nice tatuering! :D

2011-02-16 @ 19:09:04
Postat av: Anonym

Ser faan ut som kattmat!!!!!!

2011-02-17 @ 10:34:29
Postat av: Nikolina

Haha, Det är pölsa ! Och det är mina saker det :)

2011-02-17 @ 10:36:19
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0