Droger

Droger, eller sinnesförändrande substanser.
Känsligt ämne som fan, och jag ger mig in i disskutionen med risk för att ni absolut inte håller med, eller gör det.
Det är upp till var och en att välja själv.
Har förlorat ännu en vän i detta träsk. Och denna människa betyder otroligt mkt för mig, han är som en bror.
Droger är aldrig rätt, men det är inte alkohol heller.
Vad som är bäst kan jag inte svara på. Det går att knarka snyggt, det går att inta alkohol snyggt.
Dock händer ju detta otroligt sällan.
Jag har träffat folk som knarkar snyggt, jag har träffat folk som är så nere i skiten att de glömmer bort allt.
Förutom knarket då såklart.
Jag skulle vilja använda ordet onödigt. Ja det är min slutsats. Det är onödigt att inta sinnesförändrande substanser.
Ändå gör vi det nästan allihopa.
Jag har aldrig träffat en människa som inte smakat alkohol.
Därimot känner jag folk som aldrig dricker en droppe längre eller tar andra medel.
Men har ni träffat nån som aldrig ens tagit en droppe ?




Kommentarer
Postat av: Jimmy

jag känner ett par som aldrig druckit en enda droppe ^^

2011-02-21 @ 15:52:06
Postat av: Nikolina

Det är inte dåligt gjort i dagens samhälle :)

2011-02-21 @ 16:00:31
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Anonym

känner en som aldrig varit full:P

2011-02-21 @ 18:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0