Åsikter

Skrev ett skit långt inlägg. Men tog bort rubbet. Den dagen jag vet att min omgivning kan repektera åsikter och synpunkter så kommer jag skriva vafan som helst här. Men just nu funkar det inte. Jag lyckas få ovänner bara pga några små ord här. Helt otroligt tycker jag. Och inte har ni mage att säga det till mig heller. För ni vet att ni inte kan ta en disskution med mig. Jag står över er, och det retar ihjäl er. Jag står för mina åsikter och kan snacka om dem. Ni stör er, men ni vet inte riktigt varför. Så ni kan inte ta en disskution. Den dagen ni kommer fram och säger det ni tycker om mig, då ska jag respketera er och beundra er. Nu när ni sitter hemma med bästa kompisen och snackar om mig, så skrattar jag åt eländet.
Nåja, Så här ser jag ut idag iaf. Nu ska jag springa på möte ! Pöss Pöss ♥




Kommentarer
Postat av: Lina

Var har du köpt den där döskalleringen? Skitsnygg!

2011-02-07 @ 13:27:53
Postat av: Nikolina

Ja det är min favorit. Från Glitter. Ligger runt en hundring :)

2011-02-07 @ 14:27:48
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är ju bara för att du vet att ingen gillar dig egentligen

2011-02-07 @ 14:55:14
Postat av: Nikolina

Haha, Men gud vilket påstående. haha. Jag har massvis med människor som tycker om mig för den jag är :)

2011-02-07 @ 15:04:19
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Anonym

nämn en som tycker om dig och känner dig på riktigt?

2011-02-07 @ 15:32:50
Postat av: Nikolina

Haha, Mamma, Kim, Marit, Lave, Mila, Niklas, Johanna, Smilla, Sven, Carola, Patricia, Lucas, Viktor, Kimmey, Sandra, Bea, Madde, Rebecca, Josefin, Therese, Jimmy, Madde, Martina, Dan, Daniel, Michael. Räcker det ? ;)

2011-02-07 @ 15:55:23
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Lina

Tydligen räckte det. ;-) fniss

2011-02-07 @ 15:59:19
Postat av: Anonym

Kan hålla med föregående att det finns ett par i din "lista" på vänner som du bör kolla över igen. Och anledningen till att ingen vill säga som det är till dig eller ta en diskussion med dig beror inte på att vi inte står för våra åsikter eller vågar säga något. Men man orkar inte diskutera med dig, för du lyssnar aldrig utan bara tjatar på om vad du tycker och tänker. Du kanske ska försöka lyssna på dina vänner lite mer och låta dem framföra sina åsikter. För det är inte så kul att höra på när allt handlar om dig och att du har rätt fast du är helt ute och cyklar!

2011-02-07 @ 16:26:12
Postat av: Nikolina

Och ni båda kan inte uttala er i frågan, om ni inte står med på listan vill säga. Men det gör ni inte. Man kan inte bestämma åt andra ! Låt de tycka va de vill. :)

2011-02-07 @ 16:38:47
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Precis vad jag har hört folk säga om dig (och värre saker du gjort mot människor). Inte konstigt att man ser på bloggen att du hela tiden umgås med nya människor, dom gamla vännerna orkar väl inte med dig antar jag, elr? Du tog bort det jag kommenterat pågrund utav att jag måste kommit åt en öm punkt elr hur? ;)

2011-02-07 @ 17:15:32
Postat av: Nikolina

Jag tog bort det du kommenterade för att det stod samma på allihop. Jag har lätt att hitta kompisar, hur du nu får det till något negativt förstår jag inte. Haha, Dessa meningslösa disskutioner med anonyma läsare. haha. Gud vilken fegis du är. Förstår du det ? Sorgligt ! Är du inne dygnet runt på min blogg eller? haha, Får ju svar direkt.

2011-02-07 @ 17:29:58
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja men dom gamla är ju inte kvar? i see a pattern! haha ja, din blogg får mig att skratta, åt dig då, så varför inte tänker jag lill gumman ;)

2011-02-07 @ 17:34:18
Postat av: Nikolina

Jo mina riktiga vänner finns alltid kvar. Och de är de som räknas :) Några har jag tagit bort, några har tagit bort mig. Så funkar livet. Men kan inte komma överens med alla ! Kul att du gillar min blogg :)

2011-02-07 @ 17:37:55
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Martina

Ni har helt enkelt problem med Nikolina för att ni inte klarar av att höra sanningen och för att hon är så jävla mycket starkare och ärligare än er! Alla tycker och tänker olika och det måste man väl ändå acceptera! Alla kan ha rätt och fel och ingen är mer än mänsklig. ;) Bara för att Nikolina har ett bra självförtroende, snygg kropp, är ärlig, rolig, lyckats stå på egna ben och flyttat från skit hålan Malung så måste ni hävda er genom att skriva elaka kommentarer för att ni känner ett hot!

Kom igen, går ni på dagis eller!? ;)

Och UMGÄNGE byter man heeela tiden för att man söker spänning här i livet och det betyder inte att man är en dålig vän för dom riktiga VÄNNERNA står kvar ändå även fast man inte umgås jämt och även fast man tycker och tänker olika.. Så att hon är en dålig vän det kan ni köra upp där bak och börja ist fundera på hur jävla dåligt ni beter er! ;)



HEEEEEJA DEN SVENSKA AVUNDSJUKAN!!! :D

2011-02-07 @ 19:09:47
Postat av: Nikolina

WIHO ! Tack så jävla mkt. Dina ord värmer. Ser fram emot tok med dig snart gumman <3 Puss Puss Puss

2011-02-07 @ 19:22:35
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Martina

Ja med! :) Kommer bli toppen och tok kommer det då absolut bli. ;D Puss <3

2011-02-07 @ 19:27:18
Postat av: Jimmy

jag förstår inte riktigt hur alla orkar bry sig om hur vida du dissar folk eller inte, folk blir dissade dagligen och sårade dagligen. så enkelt är det bara, är lite som naturens gång här i människorvärlden. Enda som kan ha roligt åt detta är ju Nikolina som får chansen att svara på alla dessa random påhopp sen om dom är sanna eller inte vet jag ej, men ni som måste smutskasta och ha er lär ju vara sånna där som blivit våldtagna av era pappor när ni var små och måste ta ut aggresionen på någon. eller så är ni bara otroligt kåta och är inne å runkar/onanerar till hennes bilder å sen blir frustrerad att du måste onanera till sådant å inte kan hitta flicka/pojke och då skriver lite mer skit till nikolina....

2011-02-08 @ 05:07:47
Postat av: Nikolina

Haha, Jimmy du rockar <3

2011-02-08 @ 09:54:13
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0