Ärlighet

Till skillnad från andra bloggar så delar jag med mig av det mesta och är alltid ärlig.
Många gånger tänker jag fan så dum jag är, varför berättade jag detta.
Haglar in kommentarer om hur misslyckad man är, vilken hora man är.
Men sen kommer den en fin kommentar. Nån som berättar att de lär sig saker av mig.
Att de älskar min ärlighet. Och att det är en verklig blogg, folk känner igen sig.
Då jävlar är det kul att blogga, som fan.
Nu bloggar ju jag mest för min egen skull. Det är min terapi. Mitt sätt att berätta för er hur jag tycker och tänker.
Det är helt okej att tycka att jag är misslyckad, att jag är en hora.
I grund och botten handlar det ju bara om vad jag tycker om mig själv.
Och vet ni vad, jag är en stark kvinna. Jag är snygg. Jag är omtänksam och ställer upp för mina vänner.
Det tycker jag, och vad ni tycker bryr jag mig inte om.
Fick senast i morse en kommentar om att jag var en bidragshora.
Blir så full i skratt, eftersom jag aldrig fått ett öre från soc.
Jag lever på sparade pengar. Så nu vet ni det oxå !
Nu ska jag ta och göra mig i ordning. Måste ner på stan och handla kattmat och foundation blandannat.
Puss Puss Puss ♥



Klart jag har saker på min kropp som jag skulle vilja ändra.
Mina öron petar rakt ut, min näsa är stor i profil och hade jag haft råd så hade jag köpt mig ett par större bröst.
Men jag duger bra som jag är ! Och det gör ni oxå, glöm inte det ♥

Kommentarer
Postat av: syster Lola

Du är helt klart vacker som du är Nina

2011-02-21 @ 11:14:13
Postat av: Nikolina

Du är vacker Carola <3

2011-02-21 @ 11:15:52
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fan vilket härligt inlägg!! :D Glad jag blir! Du är tamefan den ärligaste människa jag mött! Jag önskar jag kände dig kan jag säga.. Du är helt magisk! :P och ibland önskar jag att jag var som dig ärligt talat! <3 VÄRLDENS BÄSTA BLOGG HAR DU!!!

2011-02-21 @ 13:41:50
Postat av: Nikolina

Oj känns lite överdrivet kanske? ^^

Men tack så mkt !

2011-02-21 @ 13:44:41
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0