Torsdag i dag

Jaha, Då har man duschat, borstat tänderna och krypit ner i mjukisbyxorna. Blir inte så mkt mer gjort i dag. Massa trött, så antagligen en powernap på soffan strax :)
Hade iaf verkligen en guld kväll igår. Jag, Jimmy, Björn och Ojja satt och spelade spel och drack. Pyste ner till Etage runt tolv, Kunde igentligen skippat det , Inga folk ute och jag spelade bara bort pengar på Black Jack. Men som tur är va skadan inte lika stor som jag trodde. Hittade nämligen 300 i marker i plånkan. Pust !
Dansade stjärtarna av oss iaf, och fick träffa trevliga personalen ! Kan faktiskt sakna stämningen man hade där när man jobbade som dealer. Alla är verkligen hur trevliga som helst.
Avslutade natten med kebabtallrik och analsex historier från grabbarna. Alltså suck vilken dålig humor jag har.
Skrattar åt samma skämt som fyra åringen i huset gör. Nån skriker röv rätt ut och jag brister. Suck. haha
Aja, I morrn måste jag ner på kontoret och lämna in jobbkläderna och lite medel som jag haft under tiden . Sen ska jag leka med Kimmey. Ser fram emot det som fan . Har verkligen inte varit mig själv under tiden med Linus. Visst jag älskar han mest av allt. Men hur fan kunde jag vara så dum att välja bort mina vänner? Mitt liv är mina vänner. Allihopa underbara på sitt speciella sätt!
Saknar min kissekatt oxå, Hoppas han har det bra i Enviken. Hojta till om ni hittar nån lägenhet i Falun med hyra på högst 4500.
Ha de !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0