Tisdag

Hej vänner och er andra bara nyfikna . '
I dag har jag varit på arbetsförmedlingen , så nu får jag iaf nån krona när jag inte jobbar . Sen skulle Lave på simskola, så jag  Marit och Mila passade på att bada samtidigt. Lave var förövrigt jätte duktig !
Det var rent allmänt, annars så funkar det bra här hos bror. Försöker att hjälpa till så mkt som möjligt. Men svårt att hinna med, Marit sveper fram här och fixar allt själv . hehe.
Hoppas dock det dyker upp nån lägenhet snart. Så man kan börja ordna upp livet igen .
Mår bra , så bra man kan under omständigheterna. Men allt känns ruskigt förvirrande. Vem är Nikolina liksom.
Så många stora beslut samtidigt. Måste verkligen ha tiid att landa nu, men framförallt ska jag ha kul. Så himla kul.
Tack´alla som har hört av sig och skrivit fina ord. Det uppskattas som fan !

Nu blir det idol om en halvtimme, ska knäppa en redbull och fortsätta mitt smsande. Har fått en blåsa på tummen. haha. PussPuss

p.s Undra hur min katt mår i enviken? Hörde johannas hade blivit överkörd "/ d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0