Tisdag

Hej hopp kalle stopp.
Har sovit i Leksand hos min kära vän Björn i natt. Va förbi och hämtade min post i Bjursås påväg hem.
Oh min älskade vovve alltså. Jag stört bölade när jag såg han. Saknar han som fan ! Fina älsklings vovven.
Va tvungen att åka hem till lunch, för jag lovade Marit att laga mat. Så nu har jag gjort det och röjt lite som vanligt. Vill hjälpa till så gott det går.
Nudå? Ska väl pilla Björn i naveln tills han åker. Sen blir det dusch. Ska följa Marit när hon ska handla så jag kan hämta papper på kontoret. Hann inte med det igår. Så jag får pengar för de veckor jag inte jobbat heltid under sommaren. Det är nice iaf. Har typ en hundring kvar på kontot nu, Så lön på fredag känns bra. Sen blir det fattigmansmånader efter det. Får 134 kronor om dagen för att gå hemma. Sjukt dåligt, Men ja nånting iaf.
Intervju på torsdag iaf. Så det går framåt med jobbsökandet. Dock ruskigt dåligt med lägenheter. Funderar på att flytta in hos Jimmy ist, Han får billigare hyra, och jag får bo billigt som fan. Frågan är väl bara om vi kan hålla sams, jag är ju lite mer pedant än han. ^^,
I morrn ska jag iaf leka med mina älsklingspojkar ^^, Vi ska dricka öl och spela spel. Awesome.
PössPöss

Kommentarer
Postat av: He-man

Kom ihåg att nämna alla regler innan vi börjar spela imorn bara ;) och flyttar du in hos mig får vi berätta våra personliga regler så blir det nog bra t.ex du kanske inte vill jag ska låna dina underkläder m,m?

2010-09-21 @ 15:14:29
Postat av: STOREBRORKIM

Jag antar att du skrev fel, för inte pratar någon som inte sett mig i ögonen än om min lillasysters underkläder.

Nej det var nog bara felskrivning

2010-09-21 @ 16:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0