Sluta Nikolina

 Men va hade jag trott? Klart du ska gå vidare, knulla bort sorgerna. Men jag ljuger om jag säger att det inte känns. För det gör det.
Jag försöker träffa andra men det är inte så lätt ,jag har försökt att tänka bort dig på alla sätt.
Nej , jag är stark. Jag vill inte ha det som vi hade , och då klart andra ska få dig.
Jag önskar dig all jävla lycka och tackar för våran tid.
Men för min egen skull så kommer jag behandla dig som luft. Spelar ingen roll om du ringer och gråter, eller om du varit i slagsmål, eller om du är ensam mitt i skogen . Jag kommer inte svara mer från idag. 
Knulla hur mkt du vill, but you dont have to rub it in my face thanks ! Håll det för dig själv eller ring en vän. Men fan inte mig. Knäppa människa :S


Nu ska jag tvätta ur min hårfärg. Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0